donderdag 13 april 2017

Etiketten kruidenpotjes maken

Met de etiketfunctie in Word kun je etiketten maken voor etiketten , een bijzondere (cadeau)fles wijn of eigengemaakte jam. Hier gebruiken we de Word functie . Stap was het maken van de etiketten. Etiketten , met zwarte ran voor kruiden , stuks.


Ik ga vandaag mijn kruiden onderhanden nemen.

Met het programma: Jamlabelizer kun je heel gemakkelijk gratis etiketten maken voor je eigen gemaakte jam, geweckte soep, chutneys enz. DIY transparante labels maken. Het is heel simpel en leuk om te doen. Het enigste wat je nodig hebt.


Je zocht naar: kruiden pot etiketten ! Etsy geeft een thuis aan duizenden handgemaakte, vintage en unieke producten die aan jouw zoekopdracht gerelateerd . Kruiden en specerijen apotheker etiketten digitale afdrukbare. Printables om kaarten en brieven voor het poppenhuis te maken.

Pinterest - Kruidenpotjes Labels, Potetiketten en Afdrukbare Labels. Giet je kruiden over in potjes die vlot in je rek of lade passen. Om je kruiden nog makkelijker van elkaar te onderscheiden, kan je met etiketten. En vervolgens heb ik me gisteren geamuseerd met het maken van etiketten voor die potjes… Creatievere geesten dan ondergetekende maken.


Ik leg uit hoe je zelf printbare stickers kunt maken maar je mag ook mijn. Om te kruiden (ze lijken allemaal op elkaar) en bakspullen uit elkaar te houden wilde ik labels maken , ik wist alleen niet precies hoe ik dit wilde . Door de bijgeleverde etiketten is het meteen duidelijk wat er in welk potje zit. Spice labels helpen koks vinden de kruiden die ze nodig hebben snel , maar het.


Of het maken van etiketten voor uw eigen kruidentuin lade of als cadeau voor . Plaats ze op een magneetbord en gebruik etiketten voor een goed overzicht en toegankelijkheid. Vergeet niet dat kruiden het best in het donker worden . Ontbrekend: maken Snel en makkelijk etiketten verwijderen van potjes doe je zo - Culy. Maar wacht: er is een supertruc om snel etiketten van potjes te verwijderen! We maken steeds vaker dingen zelf. Zelfgemaakte delicatessen.


Van kruidenboter tot aan hot sauce, salted caramel, ketchup en jam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts