woensdag 27 december 2017

Hoogglans zwarte keuken schoonmaken

Een witte kleur is echter niet meer zo vanzelfspreken en de zwarte keuken wint steeds meer terrein. Vooral met de hoogglans is dit meer het geval dan met de matglans. Goed schoonmaken is dan ook zeker aanbevolen.


Ik nam eerder mijn zwarte hoogglans tafeltje altijd af met glassex en een microvezeldoekje. Bleef altijd lang mooi en afnemen was makkelijk. Hoe vet aanslag verwijderen hoogglans posts dec.

Hoogglans keuken schoonmaken posts nov. Matte kekendeurtjes schoonhouden posts aug. Faktum Abstrak keuken ervaringen posts jan. Meer resultaten van forum. Hij glimt immers zo en moet dus wel gevoelig zijn voor vingerafdrukken en vlekken.


Toch kun je je hoogglanskeuken gemakkelijk schoonmaken. Wie niet kiest voor een klassieke keuken of voor een Old Wood- keuken , kiest in veel gevallen voor een . Ik heb recentelijk bij Superkeukens een hoogglans keuken gekocht (Mobilia) waar. Ik wil graag mijn keuken en lekkere poetsbeurt geven, maar weet niet zo goed hoe ik de keukenkastjes het beste kan aanpakken.

Zelf heb ik jaar geleden een hoogglans zwarte keuken laten installeren. Schoonmaken was erg lastig, want je zag steeds de strepen van het. Ook hier een deels zwarte hoogglanskeuken , ik zou niet anders meer willen! Keuken mat of glans, wit of vanille jun.


Wit composiet aanrechtblad bevalt dat? De hoogwaardige oppervlakken van een keuken zijn gemakkelijk schoon te maken. U kunt kunststof- en glasfronten schoonmaken met normale, gangbare. En gaat u voor hoogglans of matte keukenkastjes ? Op zich geen probleem, maar minder handig wanneer u niet van schoonmaken houdt.


Ga je voor matte kastdeuren of een afwerking in hoogglans ? Matzwarte keukenkasten bijvoorbeeld geven je keuken een ultramoderne uitstraling! En dit is natuurlijk minder interessant wanneer je niet van schoonmaken houdt. Of wat dacht je van zwarte kasten in de keuken ? Vooral bij zwart en blauw is dat duidelijk te zien.


Andersom echter, een zwarte hoogglans keuken met wit werkblad komt ook veel voor. U zult de hoogglans keuken veel vaker moeten schoonmaken dan . Yippie, alleen nadeel hij is hoogglans zwart , en nou zie je er dus geen. Hoe kan ik hem het beste schoonmaken ?

Wilt u uw woning voorzien van een moderne keuken in hoogglans die luxe uitstraalt? Dan is een hoogglans keuken in het zwart een goede optie. Ik heb een moderne hoogglans keuken , als deze net schoon opgezeemd was, bleven er toch altijd maar vlekken van het zemen aanwezig vooral als de zon .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts