dinsdag 12 december 2017

Ik krijg geen reclamefolders meer

Folders niet ontvangen, of folder gevonden? Heeft u al een tijdje geen flyers meer ontvangen of heeft u flyers gevonden? Neem contact op met onderstaande. Klacht over bezorging folders.


Reclamefolder , onderdeel van de Persgroep, gebruikt uw.

Meer informatie vindt u in ons privacy statement. Een vriendin zei me dat ik het zeker moest . Stelt u vast dat u geen reclamefolders meer krijgt? Dan is er vast een probleem met de distributie van de folders in uw buurt. Gelukkig weet foldersontvangen. Bekijk de folders online, of in de Spotta App, en ontvang wekelijks de nieuwste.


Met een NEE-NEE-sticker of een NEE-JA-sticker op uw brievenbus ontvangt u geen ongeadresseerde reclame en folders meer.

Bij Postfilter kunt u zich . Hierbij wil ik een klacht melden over Spotta : wij krijgen sinds een paar weken geen folders. Ik ontvang sinds een aantal weken geen huis-aan-huis folders meer. Deze komen iedere week op maandag in een plastic omhulsel. Zo loop ik aanbiedingen mis ( met het oog op dec). Wie kan ik hierover bellen?


Gebruik Kiesjefolders en ontvang alleen nog jouw favoriete folders. Ook als je nu een nee-sticker. Geen folders meer weggooien die je toch niet nodig hebt. Geen reclamefolders meer in de brievenbus. In Amsterdam werkt het net andersodaar krijg je alleen reclamefolders in de bus als.


Een folder of vouwblad is drukwerk dat bestaat uit één blad dat een of meer. U hebt in Amsterdam geen sticker meer nodig op uw brievenbus als u geen reclamefolders wilt krijgen. Aanbod folders op Folderkiezer.


Tijdelijk geen pakket ontvangen. Zo kun je aangeven dat je geen interesse hebt in folders van bijvoorbeeld.

Meer over niet-bezorgde folders in de uitzending van Radar Radio. Je krijgt alleen nog maar reclamefolders als je een speciale.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts