donderdag 27 juli 2017

Beslag buikkastje verwijderen

Vervolgens moest ik het meubelbeslag van de lades verwijderen. Gisteren heb ik een oud buikkastje opgehaald. En hoe schuur ik de kleine stukjes bij het oude beslag , deze gaat er namelijk niet af? Ik heb hier een oud buikkastje staan dat ik wil gaan opknappen.


Het beslag , handgreepjes en sloten, wil ik echter in de oude staat laten. Binnenkort wil ik aan de slag gaan met een oud buikkastje.

Suus is vandaag begonnen met haar project: Het opknappen van het buikkastje van oma. Nou heb ik een leuke zien staan maar deze heeft het verkeerde beslag erop zitten! We bieden een enorm aanbod aan authentiek meubelbeslag om een echte vintage uitstraling te creëren.


Denk onder meer aan sleutels, sloten, sleutelplaten , . Buikkastje in de kleur brocante van abbondanza. Onzinbiedingen worden verwijderd. Mooie stoere ladekast model: buikkast gerestyled in bluish black en voorzien. Eiken buikkast , ladenkast met messing beslag b74xd37xhbekijk al onze .

Mooi oud kastbeslag op je kast in oude glorie te herstellen,. Goedkoop hang- en sluitwerk, meubelbeslag zoals knoppen, handgrepen en komgrepen voor uw kasten en keukenkasten. Ook voor al uw deurkrukken. Je zult eerst een stap terug moeten doen en een manier vinden om de waslaag te verwijderen.


Nu kun je met wasverwijderaar aan de gang gaan maar ik heb . Gelakt messing kun je gewoon schoonmaken door het met een vochtige doek af te nemen, maar je zou kunnen overwegen om de laklaag te verwijderen als er . Helaas komt het regelmatig voor dat deze laag tijdens een restauratie is verwijderd. Het beslag van een antiek meubel is mogelijk vervangen, soms zijn er rond het beslag sporen zichtbaar zoals spijkergaatjes, . Lisa heeft haar buikkast helemaal opgeknapt en voorzien van knop 130. Prachtig landelijk sober buikkastje in Dark GreyKleur: donkergrijs met grey wash kastbladDe buikkast is behandeld met krijtverf en afgewerkt met extra matte . Wij zoeken iemand die een oude buikkast kan opknappen. Deze moet geschuurd en wit geschilderd. Het ladebeslag dient opgepoetst te . Wij verzamelden tal van tips om vuil en vlekken van koper te verwijderen.


Daarnaast leggen we uit hoe je je koperen spullen mooi laat glanzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts