vrijdag 23 december 2016

Ikea godmorgon forum

Wij zijn van plan de badkamer te verbouwen. Het is een kleine ruimte , schuin dak dus lastig. Op zoek,naar badkamer meubel . Wij hadden toen we dit huis kochten een badkamer waarin ikea meubelen.


Godmorgon model) en ik vind de kwaliteit best aardig.

Binnenkort gaan we het badkamermeubel gaan kiezen. Aangezien we een vrij donkere . Waar badkamermeubel kopen? Wastafel in kunstmarmer post okt. Het grote voordeel van IKEA vind ik persoonlijk dat ze niet moeilijk doen met garantieclaims.


Home Forum Huis tuin en keuken Badkamerkast ikea. De godmorgon serie van ikea ziet er hetzelfde uit en is stukken goedkoper maar .

Wij hebben een Ikea onderkast met twee lades, en een plank tussen de wastafel en de kast die mijn man er. Bij Ikea zag ik de nieuwe serie badkamermeubels genaamd GODMORGON waarvan ik de hoogglans antraciet uitvoering erg mooi vind. Bed was na 10jr aan vervanging toe en heb nu de Ikea Hesseng:. Daar werd geen wandbeslag. Ik wil een wastafelkast(zie foto) van Ikea kopen en heb een afvoerbuis(zie foto) bij mij in.


Medewerker van Ikea gaf aan dat indien ik ook een wastafel koop, dat deze een . Alles kan, maar IKEA zegt niet voor niets bij hoge kasten dat je deze vast moet maken. Vooral die GODMORGON kasten zijn lang en ondiep. De badkamerreeksen van Ikea zijn brol. Qua keukes zijn ze goed bezig maar qua badkamermeubels is het huilen met de pet op. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding.


Een moderne blauw witte badkamer met GODMORGON badkamermeubel,. Hallo, kurze Frage zu deinen Ikea -Badmöbeln. Ich habe jetzt nochmal einen genaueren Blick auf die IKEA -Homepage riskiert. Bei Möbelix hab ich mir auch einiges angesehen, war . Ideally, we would like something that is a better quality than IKEA , .

This is better than using an ikea shelf since you need to screw into it. You will then need some long thin bolts to bolt the godmorgon legs .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts