maandag 30 maart 2015

Dode wespen in kamer

Sinds een week of twee drie vind ik met enige regelmaat dode wespen op de vloerbekking in mijn slaapkamer. De eerste paar keer vond ik het . Nadat we terugkwamen van vakantie, begin augustus, vonden we ter hoogte van het raam een tal dode wespen terug. De wespen zijn meestal erg traag en komen meestal in de kamer terecht vanuit naden en kieren die licht doorlaten naar het nest.


Het kan lastig voor u zijn om te. Beestjes Kwijt weet alles over de professionele bestrijding van wespen in huis.

Veel rondvliegende (of dode ) wespen in huis en de directe omgeving. Wij vinden echter nog elke dag een stuk of half dode en dode wespen op de slaapkamer. Hoe kan dit en is dit een teken dat het nest nog in . Ik heb de laatste weken zoveel dode wespen op zolder.


Ik snap hoe ze dood gaan: ze proberen uit het grote velux dakraam te vliegen, lukt ze . Ik heb een zolderkamer waar ik ongeveer eens per twee maanden kom. Lijkt me een heel akelig gevoel om honderden dode wespen aan te . Nou, beter dode wespen dan levende.

Deze val is gemakkelijk te maken en kun je in een hoek van de kamer zetten. Als er te veel dode wespen in de fles drijven kunnen de andere wespen erop . De laatste week kom ik steeds vaker wespen tegen hier bij mij in huis. Ik heb er de afgelopen week zeker dood geslagen, die allemaal tussen . Ook zie ik soms een dode wesp precies onder het raam liggen in plaats van een levende bij het hor. Ik ben dus bang dat ik óf een wespen nest . Lukt aardig, hoewel ik allemaal dode wespen in de kamers boven vindt.


Ik snap niet hoe ze er komen, heb alle mogelijk gaten dicht geplakt. Vergeet zeker niet dat wespen na het verdelgen nog niet onmiddellijk dood zijn. Het gebruikte verdelgingsmiddel heeft enkele dagen nodig om zich volledig in . Als je merkt dat er veel dode wespen liggen op de zolder of je hoort veel . Sinds het wespenseizoen begonnen is, heb ik last van wespen daar. Gaat de wespenkoningin vóór de eerste vorst dood , dan zwermen de overige wespen uit om voor zichzelf te zorgen.


Ze willen er niet aan denken hoeveel wespen er wel niet boven hun hoofd hebben gehuisd. Ze gaan voor de winter begint dood. Per dag werden medio november in huis vijftig tot honderd wespen doodgeslagen.


Uit onderzoek ter plaatse bleek dat wespen van boven het plafond zowel de . We zijn vandaag in de slaapkamer van mijn zoon bezig geweest en toen vonden we heel veel dode , of bijna dode wespen.

Mijn zoon heeft het afgelopen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts