dinsdag 12 mei 2015

Buikkastje pimpen

See more ideas about Furniture makeover, Furniture redo and Old furniture. Bekijk het bord buikkastjes pimpen van katja zeeduun op Pinterest. Meer ideeën over Beschilderde meubels, Annie sloan en Dressoir.


Sloan Chalk Paint voorbeelden buikkastjes hebben wij gemaakt. Om u te laten zien hoe makkelijk het is om een buikkastje te transformeren met Annie .

Afgelopen voorjaar kon ik aan het einde van de dag op een grote rommelmarkt, goedkoop een buikkastje op de kop tikken. Gisteren heb ik een oud buikkastje opgehaald. Nu wil ik deze in een andere kleur gaan verven. Maar hoe moet ik dit nu aanpakken? Het zandstralen van een buikkastje in onze nieuwe straalcabine.


Bruin buikkastje is net iets kleiner dan het witte kastje. Zilver geverfd maar moet opnieuw de verf is afgebladderd.

Gaaf buikkastje in een sobere stoere en landelijke sfeer kastje in donkergrijze krijtverf en blad opgeschuurd en. Klik voor meer informatie. Brocante Buikkast Nu Korting!


This Pin was discovered by nicole evt. Discover (and save) your own Pins on Pinterest. Heb jij een soortgelijke klus? Plaats hem dan op Werkspot. Allereerst,van harte welkom op mijn blog :) De laatste tijd ben ik erg creatief bezig,met vanalles en nog wat.


Pimp je kastje met behang: maak van een oud meubelstuk een nieuw aanwinst in je huis. Met verf en behang tover je dat zelf om met dit . Grenen kastje, leuk om te pimpen 82x74xPrijs. Super leuk buikkastje 74x67xPrijs 5euro. Donker buikkastje 76x66xPrijs 6euro.


Margreet Hofstra descrubrió este Pin. Descubre (y guarda) tus propios Pines en Pinterest.

Utforska Artistique Grafisch Ontwerps anslagstavla Buikkastjes på Pinterest. Cette épingle a été découverte par Linda Waterschoot. Découvrez vos propres épingles sur Pinterest et enregistrez-les. Dit van origine eiken buikkastje is in een nieuw jasje gestoken d.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts