maandag 27 augustus 2018

Buikkastje beslag

Bij ons vindt u een zeer ruime collectie meubelbeslag en deurbeslag in oude stijl zoals nostalgisch hang- en sluitwerk en overig nostalgisch beslag voor . Gisteren heb ik een oud buikkastje opgehaald. En hoe schuur ik de kleine stukjes bij het oude beslag , deze gaat er namelijk niet af? Productnaabuikkastje materiaal: eiekenhout conditie: gebruikt bva auctions is het online.


Buikkastje voorzien van drie lades met origineel beslag.

Ik heb hier een oud buikkastje staan dat ik wil gaan opknappen. Met het mooie weer besloot ik ermee aan de slag te gaan en het . Zelf een meubelstuk gemaakt of een tafel of kastje dat u graag wilt kunnen verplaatsen? Met de juiste wielen en rollen is dit heel eenvoudig. Complete set beslag voor buikkastje.


Referentie: koperen greepjes en sleutelplaatjes. Bekijk ideeën over - buikkastje op Welke.

Brocante buikkastje met orgineel beslag en de bekende leeuwenpootjes. Geschilderd met kalkverf . Zeer goede originele staat - 20e eeuw. De meubels in een landelijke slaapkamer zijn romantisch van uitstraling en vaak gedecoreerd. Denk aan een buikkastje , een Frans nachttafeltje of een, in mat . Cotton schreef: Ik heb een buikkast gekregen met vitrine erop en die ga ik wit schilderen. Alleen helaas wil het beslag er niet af.


Suus is vandaag begonnen met haar project: Het opknappen van het buikkastje van oma. Nou heb ik een leuke zien staan maar deze heeft het verkeerde beslag erop zitten! Per artikel vindt u de specificaties en ziet u of het beslag leverbaar is.


In principe kunnen we alle materialen in onze webshop uit voorraad leveren. Meubelbeslag kan veel betekenen voor uw meubels. Neem bijvoorbeeld dat tweedehands kastje dat u net op Marktplaats heeft gekocht.


Mooi oud kastbeslag op je kast in oude glorie te herstellen, of juist een nieuwe kast een oud uiterlijk te geven. De meeste kasten hebben beslag en handgrepen in brons en zijn voorzien van rozetten om de sleutelgaten. Er zitten middenplanken in de kastjes.

Onderkant buikkastje met laden. Prachtig buikkastje met lades waarvan met slot en origineel oud beslag. Tijdens een weekendje Valkenburg kwamen we dit buikkastje tegen. Het kastje van Doortje en Tom is geschilderd met ONE by Histor.


Het beslag verfden we gewoon mee, net zo makkelijk en leuk. Zorg dat de ruimte waarin je werkt schoon is, haal al het beslag van je .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts