dinsdag 23 juni 2015

Smeg koelkast veel lawaai

Vind hier alle reviews over de SMEG FAB28RITTricolore bij Coolblue. De gele koelkast met retro-looks van Smeg is qua design een echte eye catcher. Elke koelkast maakt geluid. Het geluid kan storend zijn, zeker als hij flink herrie maakt.


Veel geluiden die je koelkast maakt, wijzen juist op een . Vrijstaande koelvrieskast in retrostijl, met viersterrenvriezer onder.

In koeldeel vier deurrekken over de gehele breedte van de deur, waarvan met extra hoge . Maakt je koelkast plots veel lawaai ? Of zie je misschien zelfs een lichte stijging in de elektriciteitsrekening? Vrees dan niet, alles wat je moet doen is een . Iemand ervaring met de retrokoelkast van SMEG ? Ik vind niet dat ze veel lawaai maken. Het kan zijn dat uw koelkast lawaai of een brommend geluid gaat maken.


Als dit het probleem is, zal het geluid veel harder zijn als de deur . Dit betekent dat de wand achter de koelkast , en wanneer mogelijk de wanden links.

Dit geluid wordt veroorzaakt door het inspuiten van het koelgas in de koelkast. Dit zijn geluiden die inherent zijn aan het product. Mijn vraag dus nu: kan een inbouwkoelkast een enorme knal geven? Voor niets veel geld uitgegeven.


Mijn koelkast van Whirlpool Ikea slaat 2x per uur aan. Hij staat op een lage stand en ik heb hem pas nog ontdooit. Hij is minuten stil, slaat . Wij hebben al enkele jaren een Smeg koelkast.


Sinds een week maakt onze koelkast tijdens het koelen VEEL meer brommend geluid , wanneer hij stopt met koelen slaat hij af met ee. Ik zie online heel veel koelkasten met een geluidsniveau van 38db met. Normaal hoor je bij koelkasten een zoemend gelui maar bij mijn kast is het een continue. Heel veel moeite gekost om het (enorme) apparaat uitgepakt te krijgen en dat de. De rode Smeg FAB32RRNvrijstaande koelkast koop je goedkoop bij.


Koelkast maakt erg veel lawaai Als ik verdieping hoger ben kan ik nog steeds de . Meld nu uw klacht over Smeg en wij helpen met oplossen! LS, de oven( kleine) maakt erg veel lawaai als deze aanstaat Lees meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts