vrijdag 14 augustus 2015

Maizena koekjes kookmutsjes

Maizena koekjes op Kookmutsjes The taste of maïzena cookies! Laat de maïzena koekjes smelten op de tong en ervaar zelf de smaak van . Dan mag jij deze maïzena koekjes ! Eid Al-Adha koekjes op Kookmutsjes Een heerlijk recept met kokos en. Dompel de afgekoelde koekjes in de chocolade.


Nou maak ik zelf al een paar jaar de bekende maizena kokos koekjes , maar de maizena cornflakes koekjes met chocolade kende ik nog niet. Ik denk dat dit de eerste Marokkaanse koekjes waren die ik ooit at en ik vind ze nog steeds. Mix dan maizena en bakpoeder erdoor tot een kruimelig mengsel.


Maizenakoekjes met chocolade en cornflakes zijn één van onze favoriete koekjes. Als je Marokkaans bent of weleens Marokkaanse feesten . Mag jij geen gluten en/of geen ei? Met een paar simpele ingrediënten die je waarschijnlijk altijd wel in huis hebt, heb je dez.


Uit dit recept krijg je behoorlijk wat maizenakoekjes. Pinda-dadelkoek met chocolade op Kookmutsjes Eergisteren heb ik deze waanzinnig lekkere koekjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts